Busqueda Avanzada
Buscar en:
Título
Autor
Cuento
Ordenar por:
Mas reciente
Menos reciente
Título
Categoría:
Cuento
Categoría: Sueños

Eraztunen terminator-a lehen atala

Beharbada akats bat izan zen, akats negargarri bat, baina horrela gertatu zen, eta inork ezin izan zuen eragotzi, ez Skynet-ek, ezta Sauronek edo Gandalfek ere.
John Connorrek T-2000 berria bidali zuen makinen burmuinarekin borrokatzeko, eta hiltzeko azkenean, baina bidaian denboratik zehar, ziborg-a galdu zen eta amaitu Lurra Erdian, zehatzaki Rivendellen. Une hartan eraztunaren eramalea, Frodo Bolson, eta bere laguna SamSagaz, han zeuden, Gandalf eta Elronden erabakien zain, eta T-2000 ikusi zutenean, beldurtu ziren Sauronen bidalita bat zela pentsatuz.
Baina ziborg-ak azaldu zien nor zen eta zeri buruz zen bere misioa eta eurek erantzun zuten okertu zen arren sakonean leku egokian zegoela. Orduan zuela gutxi, leku batzutatik Sauronen atzean norbait zegoeni buruzko zurrumurruak sortu ziren, eta auskalo egia zen.
Elkartu ziren eta eraztunaren komunitatea eta biok abiatu ziren Mordorantz, eta leku ilun hartan eraztuna erre zuten. Sauron eta Saruman menperatuta, uste zuten Lurra Erdia mehatzatzen zuen arriskua amaitu izan zela, baina bat-batean beldurra ematen ziena ikusi zuten, beste eraztun bat bazegoen, Skyneteko barruan.
Eta horretaz gain, beste arazo bat zeukaten: Skynet hiltzen bazuten bitxiarekin bere barnekaldean, John Connor hilko zen...

Jarraituko du.
Datos del Cuento
  • Categoría: Sueños
  • Media: 5.3
  • Votos: 208
  • Envios: 2
  • Lecturas: 4126
  • Valoración:
  •  
Comentarios


Al añadir datos, entiendes y Aceptas las Condiciones de uso del Web y la Política de Privacidad para el uso del Web. Tu Ip es : 3.15.27.232

0 comentarios. Página 1 de 0
Tu cuenta
Boletin
Estadísticas
»Total Cuentos: 21.633
»Autores Activos: 155
»Total Comentarios: 11.741
»Total Votos: 908.508
»Total Envios 41.629
»Total Lecturas 53.552.815